czwartek, 14 lutego 2013

54. Coś słodkiego nie na język, a na...

ucho! Właściwie to na oboje uszu. Tak! Słodkie babeczki to okrągłe kolczyki wykonane techniką decoupage. To moje pierwsze decoupage'owe podejście do twórczości.
Kolczyki są bardzo skromne, ponieważ postanowiłam nie malować drewienek farbą tylko nakleiłam wycięte elementy z serwetki od razu na drewienka, poczekałam, aż klej podeschnie i potraktowałam je lakierem.
Teraz jednak już wiem, że następne potraktuję farbkami akrylowymi, a potem dopiero nakleję wybrany motyw serwetkowy. Mam już pomysł na następne.

Kolczyki mają babeczkowy motyw na obu stronach:



Pozdrawiam serdecznie,
Katarynka

P. S.
Chciałabym bardzo podziękować kolejnym osobom, które dodały mój blog do obserwowanych.
Bardzo dziękuję i ogromnie miło mi jest, że zaglądacie do mnie!

7 komentarzy:

  1. Słodkie kolczyki :) Powodzenia w dalszym dekupażowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marcelino. Dziękuję Ci bardzo. Na pewno podejmę kolejne próby, którymi się tutaj pochwalę, o ile będzie czym. :-)

      Usuń
  2. Czesc :D dziekuje za odwiedziny u mnie i pozostawione mile slowo :D fajnie tu u Ciebie, a kolczyki mniammm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps.czyzbys byla moja wspolimienniczka? Katarzyno?

      Usuń
  3. I ja Tobie także dziękuję, nie tylko za odwiedziny, ale przede wszystkim za radosną, miłą dla oka twórczość! I skoro jesteśmy imienniczkami, tym bardziej miło będzie nam do siebie zaglądać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wizyte :-) album na roczek to rzeczywiście wyzwanie , robiłam go strasznie długo, bo wszystko musiało być perfekcyjne, ale jak już skończyłam to byłam mega zadowolona. Bardzo apetyczne kolczyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. apetyczne kolczyki

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.