niedziela, 11 sierpnia 2013

95. Kobieco... bez kwiatków - wyzwanie w Rapakivi

Witam serdecznie,
postanowiłam po raz pierwszy wziąć udział w wyzwaniu.
Trafiłam na ciekawe Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe na blogu Rapakivi.

Tematem owego wyzwania jest przygotowanie dziewczęcej/kobiecej kartki bez użycia kwiatków...


... a to moja skromna interpretacja...





Wykorzystane materiały: baza i papier w serduszka - Rapakivi, karton - Papierowa Galanteria, tekturki - Wycinanka.








Edit: Moja praca została wyróżniona. :)



12 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszła Ci kartka.. lubię takie :)
    dziękuję za odwiedziny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna pomysl fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł! Usta wyszły rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba forma tej pracy. No i zawsze podziwiam, kiedy ktoś potrafi chlapać z rozmysłem, mi z chlapania zawsze wychodzi jeden wielki bałagan. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna, pięknie pochlapana i bardzo pomysłowa :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wyróżnienia, bardzo fajna praca, oryginalna i w świetnych kolorkach !

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany! podoba mi się niesamowicie! jest genialna!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.