środa, 17 września 2014

159. Moje hobby [foto] - wyzwanie, dzień 3



Witam serdecznie,
na dziś przypada kolejny, trzeci już, dzień wyzwania z autorką bloga Sen Mai,
Ulą Phelep.

Tematyka bardzo atrakcyjna, bo przedstawiamy nasze zainteresowania, ulubione hobby bliskie sercu. :)

Zapraszam do obejrzenia skromnej próbki moich zainteresowań...


Kartki okolicznościowe...



Recykling, szycie, dekoracje domu



Wypieki i ich dekorowanie.
Tutaj: pierwsza próba z lukrem plastycznym własnej roboty.



Fotografia







23 komentarze:

  1. Piękne kartki też chciałabym umieć takie robić ... ehhh

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak mam, że próbuję wielu rzeczy :) Między innymi recykling i upiększanie domu nas łączy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie tak podejmować próby rozwoju w różnych kierunkach. :)

      Usuń
  3. Te próbki wcale nie są skromne - ja bym powiedziała, że idziesz z rozmachem. Gratuluję zapału i wszechstronności. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa cudne fotosy - wszystkie :) ta lampa to twoje dzieło ??? i ten motyl genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasia. A ta lampa to, oczywiście, moje dzieło. :)

      Usuń
  5. Ale piękne, wszystko! A ten motyl z rolkach po papierze - genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję.
      To zachęcam do zrobienia własnego!
      Mega prosta sprawa! :)

      Usuń
  6. Przepiękne prace, a ta lampa- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia i hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sznurkowy abażur - bomba. A kule sznurkowe mają światło w środku ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki. :)
    ak, tak jak najbardziej. Do wewnątrz kul włożyłam sznur lampek świątecznych. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany, ale jesteś zdolna!!! Tipi mnie urzekł, od dawna myślę o takim, ale mój syn ma już 8 lat więc obawiam się, że będzie zabawą na chwilę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, miło mi. :)
    A może akurat będzie na dłużej? Np. jak dobierzesz tkaninę związaną z zainteresowaniami synka?
    Ja będę szyć następny dla chrześnicy, ale to dopiero po nowym roku.
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Twoją wszechstronność! Wspaniałe rzeczy tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko cudne! Kobieta wielu talentów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne projekty! Czy kartki robisz też na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.