poniedziałek, 24 lutego 2014

119. Metamorfoza starego lustra + delikatna przeróbka krzeseł

Witam serdecznie,
kilka dni temu zabrałam się wreszcie za odkładane rzeczy do zrobienia...
W pierwszej kolejności zajęłam się starym lustrem, które dostaliśmy ale nie do końca nam się podobało...
Po pierwsze było za małe, ponieważ planujemy zakup takiego, aby cała sylwetka się w nim mieściła i raczej coś z ozdobnej metaloplastyki lub wręcz przeciwnie coś totalnie prostego, "mało" ramy duuuużo lustra, ew. w grę wchodzi lustro stojące, które stać będzie w sypialni. Wszystko zależy od tego, jaką kwotę będziemy mogli przeznaczyć na nowe lustro...
Wracając do przeróbki starego lustra, postanowiłam na przeróbkę totalną, włączając zmianę przeznaczenia...
I tak lustro stało się nietypową ramą na zdjęcia czy notatki...

Tak się prezentowało przed moją ingerencją (już po wymontowaniu tafli szkła):



A tak prezentuje się teraz...



Na drewnianej ramie lustra (jak widać na pierwszym zdjęciu) znajdowały się drewniane zdobienia, które nie podobały mi się więc, zaraz po wymontowaniu tafli, zajęłam się usuwaniem tychże elementów. Początkowo trafić miały do kosza, lecz po oszlifowaniu okazały się akuratnym elementem do umieszczenia na... krzesłach, co sprawiło, że dopasowałam je do naszego stołu... Aczkolwiek nie wykluczam, że w niedalekiej przyszłości krzesła i tak zmienią wygląd, z obecnego koloru na biały, ew. pobielany + poduszki.



Niebawem zaprezentuję nietypową (aczkolwiek wszechobecną w sieci, nie ma co ukrywać) lampę sufitową. Niech ją tylko zamontuję tam gdzie trzeba. :)

6 komentarzy:

  1. pomysł z wykorzystaniem ramy świetny- jest oryginalna ozdoba domu, ale dopasowanie elementów ozdobnych do stołu jeszcze lepsze- genialne! Pozdrawiam Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pomysły jak zawsze;) bardzo mi się podobają takie odnowy biologiczne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no wreszcie coś z nowych czterech kątów... mobilizuj mnie Kasiu mobilizuj do działania... wcielenie pomysłu w życie z tą ramką było dobrym pomysłem, ale jaki ja tam stół widzę w tle piękny mój wymarzony ... pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykorzystana rama, wyszło świetne pele-mele!

    Karolina
    Żyj Kochaj Twórz

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna rama ! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.