środa, 28 maja 2014

135. Kartka

Witam serdecznie,
owocem dzisiejszej drzemki synka nie był obiad ani pranie, ani żadne tam sprzątanie...
Nienajlepsza ze mnie pani domu, bo zamiast na powyższych, skupiłam się na zabawie nożyczkami, tekturkami i kolorowymi papierami...
Ale jak tu odmówić sobie i nie wykorzystać, raz na jakiś czas, drzemki dziecka na zabawę takimi fantastycznymi materiałami...

A kartka prezentuje się następująco...



Wykorzystane materiały to, w przeważaniu, papiery od UHK Gallery oraz tekturki ze Skrapińca.



P. S. Co by nie było, obiad był, porządek należyty i pranie schnie. ;)

P. S. 2. Nie wiem czy moje zgłoszenie do wyzwania w Diabelskim Młynie będzie prawidłowe, ale zgodnie z Twoją sugestią Ilono, zgłaszam pracę na wyzwanie tematyczne, pt. Warstwowo w Diabelskim Młynie.




4 komentarze:

  1. Fantastycznie wykorzystałaś wolny czas :) Cudowna karteczka, a warstwy zachwycają!!!
    P.S. Możesz ja zgłosić na wyzwanie w Diabelskim Młynie - warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale warstwowo !!! fantastyczna!!!! mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. super
    alez ilosc warstw:)

    dziekuję za zabawę w Diabelskim Młynie
    pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :)
    Pozdrawiam
    Monikatl
    Diabelski Młyn

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.