czwartek, 22 sierpnia 2013

97. Lift kartki Ayeedy w Diabelskim Młynie

Witam serdecznie,
w Diabelskim Młynie ogłoszono zabawę w liftowanie. Postanowiłam, że podejmę to wyzwanie mimo, że nie posiadam wielu materiałów, które przydałyby się do wykonania tego liftu. Właściwie z mediów mam jedynie farbki - białą, zieloną i brązową, które kupiłam kiedyś z myślą głównie o decoupage... Swoją pracę pochlapałam, a właściwie delikatnie skropiłam, jedynie białą, a skupiłam się bardziej na szarpaniu i wydzieraniu papieru...

Oto moja praca...



Wykorzystane materiały to kwadratowa baza z Papierowej Galanterii, papiery UHK Gallery oraz tekturki z Wycinanki.




12 komentarzy:

  1. Ojej, zachwycająca pod każdym względem!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyszło!!! Super :)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kompozycja. Świetnie nałożone warstwy, wydarcia i chlapania. Dla mnie super! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kartka, połączenie kolorów udało Ci się znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszła fantastyczna
    mimo warstaw wydaje sie delikatne i lekka:)
    super
    dzieki za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  6. no i udało się super lift

    OdpowiedzUsuń
  7. Te motyle wyglądają jak żywe... Wspaniała kartka!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny lift! Świetna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna karteczka, uwielbiam lifty - Twój jest wyjątkowy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna!!!:)świetne kolorki ...super lifcik:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.