piątek, 14 czerwca 2013

83. Urodzinowa po m(i)ęsku ;-)

Witam porannie,
wczoraj z koleżankami, Marzeną i Agnieszką urządziłyśmy sobie małe pogaduchowo-twórcze spotkanie.
Jako, że było ono bardziej pogaduchowe aniżeli twórcze, więc szału ilościowego nie było, ale przecież to nie o to chodzi, żeby tworzyć jak najwięcej... :-)
Ja zrobiłam jedynie jedną kartkę z dwóch zaplanowanych na wczorajsze popołudnie.

Karteczka, którą przygotowałam dedykowana jest mężczyźnie, który niebawem obchodzi urodziny.

Wykorzystane materiały pochodzą ze Scrap.com.pl, z Wycinanki oraz z Kreaterii.



Jubilat interesuje się muzyką i motocyklami.

Za chwilę rozpoczynam pracę nad następną kartką urodzinową, którą planowałam robić wczoraj.
Tym razem urodzinowa dla dziewczynki.

Tymczasem pozdrawiam i życzę sympatycznego początku dnia!
Katarynka


1 komentarz:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.