czwartek, 13 czerwca 2013

82. Notes na urodziny

Witam serdecznie!
W ostatnich dniach powstał ten oto notesik dla koleżanki mojej cudownej koleżanki, z którą tyyyle świetnych chwil przeżyłam. Wspólnie z Asią.
Olu, pamiętasz? :-)

Stron wewnątrz - cała masa, nawet nie liczyłam. Dwie przekładki wycięte
z ulubionej, falistej tektury. Zawijaskowe, białe kwiatuszki "ukręcone" ręcznie.
I pochwalę się, że opanowałam obsługę bindownicy. The Cinch jest świetna.
I co to dużo mówić, chciałabym taką. :-)



Praca powstała przy wykorzystaniu materiałów ze Scrap.com.pl, z Kreaterii
oraz z Wycinanki.

Pozdrawiam serdecznie,
Katarynka


2 komentarze:

  1. świetna ta "drewniana" baza ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiscie, ze pamietam te czasy:)
    Kolezanka jak juz mowilam byla bardzo zadowolona z prezentu:)
    Jeszcze raz dziekuje:*
    Twoja Blondyna:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.