czwartek, 25 października 2012

21. Kolorowe imieniny/urodziny

Witam,
wczoraj przygotowałam kolejną karteczkę na okazję typowo imieninowo-urodzinową.

Poprzednie rozeszły się dość szybko co mnie naprawdę ucieszyło i dało kopa aby tworzyć dalej.
Mam nadzieję, że ucieszą owe kartki obdarowanych nimi.

Tymczasem zapraszam do obejrzenia ostatniej, przygotowanej pracy, którą wykonałam z następujących materiałów / przy użyciu tych urządzeń:

- papier od Lemonade oraz BoBunny
- wykrojnik koło z falbanką
- wykrojnik listki
- stempel monarch + tusze distress ink
- pastelowe ćwieki 4mm
- wykrojnik kwiatek
- dziurkacz brzegowy
- effect glass pearl pen



Pozdrawiam serdecznie,
Katarynka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.