wtorek, 27 września 2016

354. Kolorowe deski kuchenne DIY




Witam serdecznie!
Mam taki sposób na kolorystyczne ożywienie kuchni!
Tym bardziej warty wykorzystania, ponieważ wydamy góra kilkanaście złotych. 😜😊
Pewnie każdy z nas używa drewnianych desek do krojenia.
A jak nie posiadacie,
a chcielibyście to bez problemu dostaniecie w każdym supermarkecie za 5 - 6 zł.
My uwielbiamy je za ich naturalne ciepło i łatwość w utrzymaniu czystości.
Wczoraj chwyciłam za pędzel i podrasowałam nasze dechy przy użyciu farb
i tym samym kuchnia nabrała nieco koloru niewielkim kosztem. 😍😊


Tak więc deseczki i pędzel w dłoń, i działamy. :)




4 komentarze:

  1. Świetnie się prezentują. :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! Również pozdrawiam!
      Kasia

      Usuń
  2. Zainspirowałaś mnie tymi deskami :) genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.