poniedziałek, 2 września 2013

102. Kompozycje dla niej & dla niego

Witam serdecznie,
tym razem przedstawiam kompozycje dla niej i dla niego.

Wąsata kompozycja dla niego...



Motylowa oraz z instrumentami dla niej...



Do ich przygotowania użyłam papierów z UHK Gallery, wycinanek z Wycinanki oraz Tricks Art oraz niezastąpionej maszynki Sizzix. Karteczki pochlapałam białą farbką oraz... lakierem do paznokci. :)

Pozdrawiam serdecznie,
Katarynka



Edit: 3-09-2103 15:01

Małe zmiany w kartkach - doszły napisy. :)



4 komentarze:

  1. Śliczne propozycje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zestawienie UHKowych papierów i fajne kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe! ostatnio próbowałam też coś takiego zrobić ale do twojego mistrzostwa jeszcze mi bardzo daleko. Zapraszam na candy.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.