piątek, 18 stycznia 2013

37. Album na zdjęcia

Witam ciepło w to delikatnie mroźne popołudnie...
Chciałabym pokazać jedną z moich ostatnich prac, album na zdjęcia dla Igora.
Album pomieści +/- 360 zdjęć w rozmiarze 9x13cm. Format kart to A5. Wewnątrz kilka tagów z miejscem na notatki. Spięty otwieranym kółkiem, a więc można dowolnie przekładać/dokładać/wyjmować karty. Zdjęcia do tego albumu wklejamy, czyli można go śmiało nazwać albumikiem klasycznym. Mam jeszcze w planie zrobić opakowanie na niego, ale nie wiem czy do jutra się wyrobię, ponieważ już jutro album pojedzie do swojego nowego właściciela, Igora. Mam nadzieję, że się spodoba.

A tak się prezentuje:



Albumik spodobał się bardzo mojemu synkowi. Tak bardzo, że musiałam odłożyć wysoko na półkę. :-)



Troszkę nieciekawe jakościowo zdjęcia zamieszczam ale naprawdę kiepsko mi one wychodzą. Niby jest w domu porządny sprzęt fotograficzny, mężczyznę, który zna się w temacie, a zdjęcia mam mizerne, bo problem chyba w tym, że tak naprawdę nie mam miejsca, aby zrobić porządne zdjęcia. Ta nasza przyciasna, jednookienna, niedoświetlona jak się należy, kawalerka nie daje za dużo możliwości. A przerabiać ją na taką, jaką chciałoby się to strata czasu, nerwów i pieniędzy bo tak naprawdę w tym roku planujemy przenieść się do własnego mieszkania. Oby to się udało!

Pozdrawiam serdecznie,
Katarynka

1 komentarz:

  1. Świetny album, kolorowy i całe mnóstwo detali. Życzę Ci Katarynko szybkiego zrealizowania marzeń dotyczących własnego M...? ile tam zechcesz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.