czwartek, 23 sierpnia 2012

2. Podziękowanie dla doktora

Zrobiłam tą kartkę dla lekarza jako dodatek do słodkości, które w podziękowaniu za opiekę nad ciążą, którą sprawował przez całe 9 miesięcy, zaniosłam dziś przy okazji wizyty. Odkąd Michaś pojawił się na świecie minęło prawie 5 miesięcy, a dokładnie 4. września Michał skończy 5. Szybciutko ten czas pomyka, oj szybciutko!

Wracając do kartki to tutaj na zdjęciach jeszcze niewykończona, ponieważ zdjęcia zrobiłam wczoraj, a wykończyłam ją dziś przed wyjściem. Wykończenie polegało na zamontowaniu ćwieka, aby kartka bez trudu mogła "stanąć" na biurku ;), pojawił się ponadto wpis w środku oraz napis Dziękuję w rameczce. Kartkę przygotowałam z papierów, ćwieka, tuszu Distress i stempla zakupionych tutaj. Kwiaty powstały z "ślimaczków" wyciętych z koła.

Prawdopodobnie już jutro dotrze dostawa materiałów. Tym razem będzie to paczka z akcesoriami z Lemonade.

I należałoby się pochwalić, że mój szanowny pan mąż podarował mi... gilotynę!! Ależ romantyczny prezent, prawda? ;) A tak na poważnie, poniewierała mu się takowa w pracy i zaproponowałam, że z chęcią się zaopiekuję. ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.