wtorek, 27 września 2016

355. Warsztaty z Pani to potrafi w Galerii Wnętrz DOMAR




Witam serdecznie!

W minioną sobotę w Galerii Wnętrz Domar we Wrocławiu
odbyły się fantastyczne otwarte warsztaty pod hasłem "Jesienne otulenie".

Spotkanie podzielone zostało na trzy bloki podczas, których
wszyscy uczestnicy mieli okazję zdobyć wiedzę
jak wprowadzić dobrą energię do naszych wnętrz.

A uczynić to możemy poprzez odpowiednie urządzenie mieszkania
na czas jesieni oraz poprzez dbanie o nasze zdrowie, zarówno psychiczne,
jak i fizyczne, na co - bez wątpienia - składają się aktywność fizyczna,
odpowiednie odżywianie oraz otaczanie się dobrymi ludźmi.

Trzecia część spotkania to kreatywne zajęcia podczas, których
Ania i Beata,
blogerki prowadzące blog Pani to potrafi pokazały uczestnikom jak,
krok po kroku,
przygotować łapacze snów.


W czasie trwania warsztatów zostały ogłoszone wyniki konkursu
zorganizowanego przez Pani to potrafi oraz Galerię wnętrz Domar,
w którym wzięłam udział, i którego zostałam laureatką,
wygrywając jeden z pięciu bonów na zakupy w Galerii Wnętrz Domar.


Ponadto w trakcie spotkania odbyło się losowanie nagród i tu,
również dopisało nam (mnie i mężowi) szczęście,
ponieważ wygraliśmy fantastyczny stołek oraz karnety na siłownię Fitness Academy w Galerii Wnętrz Domar, oczywiście! ;) :)

Oto kilka fotek z wydarzenia oraz naszego stołka już w naszym domu. :)



Spotkanie było bardzo ciekawe, a od początku do samego końca
towarzyszyli mi moim mężczyźni. :)





4 komentarze:

  1. Szczęściara :-) Gratulacje! Szkoda, że ja mam trochę daleko, bo też bym z chęcią wzięła udział w takich warsztatach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Napewno są warsztaty podobnego typu organizowane w Twojej okolicy, no nie wierzę, że mogłoby być inaczej! :)
      Pozdrawiam,
      Katarynka

      Usuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.