niedziela, 24 stycznia 2016

345. Po dłuższej przerwie - kartki okolicznościowe, a jakże!




Witam serdecznie po dłuższej, blogowej ciszy...
Choć na blogu cisza, nie oznacza ona, że twórczo wygasłam!
Wręcz przeciwnie!
A oto dowody mojej ostatniej twórczej nie-ciszy...


Piękne papiery, tym razem, zakupiłam w TkMaxx!
Ten sklep zawsze mnie zaskakuje pozytywnie
i nie sposób wyjść z niego z pustymi rękoma,
a gdy w ofercie posiada asortyment dla kartkowców
to to już grzechem byłoby drobnych zakupów nie poczynić!





7 komentarzy:

  1. Tyle razy byłam w TkMaxx i nigdy nie wypatrzyłam papierów :( następnym razem muszę tam pobuszować :) Cudne kartki, baaaaaaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! uwielbiam dostawać prezenty, które wykonane są własnoręcznie - nie ma nic lepszego. Ostatnio w pracy dostałam kartkę wykonaną przez moją koleżankę, dodatkowo szef kartkę zapakował w kopertę z logo firmy i dołożył do bukietu kwiatów. Bardzo mnie ucieszył taki podarunek.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.